Sunday, March 25, 2018

Cerita Seks Fresty Cewek China

Cerita Seks Fresty Cewek China
Saat itu aku sudah berjanji untuk bertemu dengan Fresty, dia sangat ingin bertemu denganku dan aku harus atur jadwalku agar bisa bertemu dengannya diputuskan pukul 4 sore tadi kita janjian di rumah Fresty, suasana yang sejuk karena di depan ada pegunungan seperti wajahnya Fresty memberikan kesejukan jika dilihat terus menerus karena dia ada keturuanan Cinanya. 

Singkat cerita, pada hari itu aku meluncur ke tempat yg dimaksud..dan ternyata Fresty udah ada …” Haaii Fresty …sayang..aku horny say” ,aku sudah tidak tahan lagi…langsung kupeluk Fresty sambil mengucupnya dan meramas buah dadanya.

Fresty juga membalas kucupanku dengan bernafsu sambil tangan kanannya mengusap-usap zakarku. Aku buka zip seluar Fresty dan meraba-raba pantiesnya yang basah. Tak tahan lagi pengen ngesex…


Aku baringkan Fresty di atas katil supaya mudah aku menanggalkan seluar dan pantiesnya. Aku menindih Fresty sambil memberinya kucupan hangat. Tanganku meraba-raba faraj Fresty perlahan-lahan. Seterusnya aku terus mengucup setiap inci tubuh amoy yang putih melepak itu. Aku jilat alur faraj Fresty sampai basah lencun dan memainkan biji kelentitnya sampai dia meraung kenikmatan…. “Arghhhh…..Uhhhh

.Emhhhhhhh!!!!”. Aku rasa Fresty mencapai klimaks masa tu sebab badannya jadi kejang dan dia macam kena histeria. Aku cium Fresty dan dia membalas ciumanku dengan rakus dan bernafsu sekali sambil tangannya memeluk aku dengan kuat.

Aku sambung menghisap sambil menggigit perlahan-lahan kedua-dua puting Fresty. Sebelah tanganku meramas punggungnya dan sebelah lagi terus menggetel kelentitnya. Fresty mengerang semakin lantang dan mula menarik-narik rambutku.

Zakarku juga dah naik tegang habis so aku membuka kangkang Fresty dan meletakkan bantal di bawah punggungnya. Aku mencium Fresty sambil tanganku mengarahkan zakarku kesasarannya. Payah juga nak memasukkan kepala zakarku ke dalam lubang faraj Fresty tapi akhirnya berjaya juga sebab dah banyak pelincir.

Baru masuk kepala, Fresty dah merintih sakit “Oh Jazz……it hurts”. Aku terus menusuk perlahan-lahan sambil mencium bibir, pangkal telinga dan tengkuk Fresty silih-berganti untuk membuatnya lupa akan keperitan yang dirasainya.

Walaupun zakarku baru masuk separuh tapi nikmatnya amat tak terkata kerana zakarku dikemut ketat ditambah dengan kehangatan lubang farajnya…..memang sedap. Aku terus sorong-tarik zakarku beberapa kali cuba menembusi selaput dara Fresty dan akhirnya berjaya juga. Terjerit Fresty bila zakarku menembusi selaput daranya dan terus meneroka kedasar farajnya. Rasa nak terputus zakarku dikemut oleh Fresty.


Aku terus menyorong-tarik zakarku perlahan-lahan sambil bibir dan tanganku terus menyerang tengkuk dan buah dada Fresty. Rintihan sakit Fresty bertukar menjadi rintihan nikmat setelah farajnya dapat menerima zakarku.

Aku dah tak tertahan lagi so aku mencepatkan hayunan sebelum menarik keluar zakarku dan menyuruh Fresty mengusap zakarku dengan tangannnya. Beberapa saat kemudian terpancutlah airmaniku ke atas tubuh Fresty. Oh…..sedap betul. Aku memeluk Fresty dan mengucupnya.Ohh..nikmatnya…

No comments:

Post a Comment

About

authorHello, saya wilvia novy disini saya akan membagi pengalaman sex saya dan pengalam sex rekan saya. Penasaran dengan ceritanya baca terus ya di cerita dewasaenak.blogspot.com
Learn More →



Tags